מדד
האושר ארגוני מתואר כגשר בין ערכי
יסוד של חסד, שוויון ואנושיות והמרדף ההכרחי של צמיחה כלכלית". הוא עוסק, כמובן,
בקשר המתועד היטב בין רווחה = well
being ופרודוקטיביות - קשר גומלין שצריך לעניין את המנהיגים העסקיים באותה
מידה שהוא מעניין מנהיגים פוליטיים. מחקרים בנושא זה הבהירו כי עובדים מאושרים
ומעורבים, טובים לארגון. הוכח כי לעובדים מאושרים בריאות טובה יותר, הם יותר יצירתיים,
מגיעים לתוצאות טובות יותר, והם מוכנים ללכת צעד נוסף. מה עוד, האושר
הוא מדבק; האושר יוצר ספירלה שמובילה למעורבות נוספת.